  • 1. Data: 2003-03-19 20:28:12
    Temat: windykacja
    Od: "Jarecki" <j...@s...home.pl>

    Prowadze firme jednosobową sprzedającą sprzęt informatyczny.Jestem zadłużony
    u dostawcy ponieważ klient nie zapłacił mi za dostarczony sprzęt.
    Jak firma która dostarcza mi sprzęt może edochodzić swoich pieniędzy.Jak
    moge sie ustrzec przed problemami ze strony dostawcy sprzętu.Jak wygląda
    procedura windykacji należności.Dostawca jest bardzo dużą firmą na naszym
    rynku dostarczającą sprzęt nawet do centrów handlowyct takich jak Media
    Markt
    Gaean.

    Proszę o radę i informacje na w/w tematy

    Dzięki

  • 2. Data: 2003-03-20 12:38:03
    Temat: Re: windykacja
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Jarecki" <j...@s...home.pl> wrote in message
    .
    > Jak firma która dostarcza mi sprzęt może edochodzić swoich pieniędzy.

    Sadownie.

    >Jak
    > moge sie ustrzec przed problemami ze strony dostawcy sprzętu.

    Najskuteczniej? Placac.

    > Jak wygląda
    > procedura windykacji należności.

    Najpierw poprosza, potem pograza, zloza pozew w post nakazowym ( zapewne ) i
    po ca. dwóch miesiacach spodziewaj sie komornika, chyba, ze chcesz odwlakac
    sprawe skladajac zarzuty do nakazu i isc na rozprawe, ale odsetki, koszty,
    adwokaci... Brrr... Nie mozesz wszczac egzekucji ze swojego dluznika? Mozesz
    spróbowac ulozyc sie zdostawca oferujac mu swoja wierzytelnosc - kto wie,
    jak sa sprzyjajace okolicznosci to moze sie zgodzic.

    pozdrawiam

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-03-20 14:41:42
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Najpierw poprosza, potem pograza, zloza pozew w post nakazowym
    zapewne ) i
    > po ca. dwóch miesiacach spodziewaj sie komornika,

    I jak dobrze pójdzie to po ... latach ulegnie umorzenia z powodu
    nieściągalności

    ;-)

    Pozdrawiam
    Qwax