  • 91. Data: 2006-04-09 10:14:27
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale w przypadku osoby upojonej podstępem mogłoby być tylko gdyby
    > sprawca spił ofiarę w celu jej późniejszego wykorzystania (podstępem
    > byłoby tutaj spicie).

    nie bylo by jezlei nie dobral by sie do niej gdyby byla przytomna i nie
    stwaiala oporu.
    P.

  • 92. Data: 2006-04-09 10:17:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > przyjmuje tu ze jedna konretna osoba kilkakrotnie ponizala te dziwczyne.

    lub w porozumeiniu z innymi osobami ktore to samo robily jednokrotnie
    ponizyla.

  • 93. Data: 2006-04-09 10:17:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > nie bylo by jezlei nie dobral by sie do niej gdyby byla przytomna i nie
    > stwaiala oporu.
    korekta
    nie było by gdyby dobral sie ...

  • 94. Data: 2006-04-09 13:27:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

    > jezlei jest nieprzytomna. Bo jezlei sama na to pozwoli (nie mowie o
    > domniemanym przyzwoleniu po utraci przytosmnosci) bedac pod wplywem
    > to nie bedzie to gwalt przez podstep nawet jak podasz alkohol w
    zamiarze
    > by wzbudzic w niej takie zachowanie.

    Oczywiście, że tak. Generalnie liczy się zamiar ze strony sprawcy.

  • 95. Data: 2006-04-09 16:07:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Przemek R.
    > [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]

    > zamiarze
    >

    > Oczywiście, że tak. Generalnie liczy się zamiar ze strony sprawcy.

    ale nawet gdy zamiarem jest doprowadzenei do stusunku wiedzac
    ze panna robi sie klejaca po spozyciu trunku rowniez nie bedzie to
    gwaltem przez podstep.

    P.

  • 96. Data: 2006-04-09 18:54:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

    > ale nawet gdy zamiarem jest doprowadzenei do stusunku wiedzac
    > ze panna robi sie klejaca po spozyciu trunku rowniez nie bedzie to
    > gwaltem przez podstep.

    Oczywiście, że nie. Wyłączając przypadki upijania bardzo nieletnich i
    liczenie nie na jej zgodę, ale utratę przytomności, ale to taki
    wyjątki potwierdzające regułę.

  • 97. Data: 2006-04-10 01:45:37
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > tu chodzi o sam fakt popelnieni gwaltu, wyprzedzajac wypowiedz akulki w
    > ktorej stwoerdzi zapewne ze skoro probowala poplenic samobojstwo

    Jeśli nawet nie wysiliłeś się, żeby przeczytać mój post i podążyć dalej by
    dowiedzieć komu odpowiada Palver, to bądż łaskaw nie stosować swojej
    praktyki wciskania mi własnych słów w moje usta. Jak będę miała coś do
    powiedzenia, to sama post sklecę. Z góry dziekuję.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 98. Data: 2006-04-10 08:42:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > praktyki wciskania mi własnych słów w moje usta. Jak będę miała coś do
    > powiedzenia, to sama post sklecę. Z góry dziekuję.

    przeczytalem twoj post i wiem jaka bedzie twoja argumentacja za wina
    sprawcy, poneiwaz wiem czym dla ciebie sa zenzania ofiary, tutaj
    dochodzi proba samobojcza i na pewno bys wspomniala o tym gdyby nie dwie
    osoby wyprzedzajace Cie. Nie wlozylem slow w twoje usta zalozylem ze tak
    powiesz (i nadal podtrzymuje) , a to co innego niz zarzucac komus
    POWIEDZENIE (po fakcie) czegos czego nie powiedzial.

    P.

  • 99. Data: 2006-04-10 08:44:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    pl> napisał w

> [...]
    > powiesz (i nadal podtrzymuje) , a to co innego niz zarzucac komus
    > POWIEDZENIE (po fakcie) czegos czego nie powiedzial.

    pomijam fakt ze nie porafilas wskazac kiedy zarzucilem ci cos czego nie
    powiedzialas natomiast Ty sama taka praktyke stosowalas (chocby piszac o
    nieudacznictwie policji)

    P.

  • 100. Data: 2006-04-10 09:41:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale jak go nie ma, to da się przewidzieć, że coś zmajstują. Może nie
    > od razu zgwałcą.

    Jak jest, też mogą.

    > Niektórzy nie maja podstawówki, a są. :-)

    Nie wiem, jak to jest możliwe?;-)

    Justyna