  • 61. Data: 2007-09-05 12:30:41
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik stern napisał:
    [..]
    > a jaka kara za to nie jest zbrodnią sądową?

    Przenoszę ta dyskusję do nowego wątku.

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 62. Data: 2007-09-05 14:21:29
    Od: "se" <s...@s...org>

    A nie ma przedawnienia 6 miesięcy? Dawniej tak było więc nie wiem jaki
    przepis jest teraz. Niezgłoszenie faktu do 6 miesięcy uniemożliwiało dalsze
    postępowanie. Z okresem przedawnień różnie jest bo w niektórych krajach
    takie rzeczy można zgłaszać po 30 latach np jak ksiądz rzymskokatolicki
    wykorzystał dziecko.

  • 63. Data: 2007-09-05 14:24:27
    Od: "se" <s...@s...org>

    Najlepiej zapytać dwóch prawników w biurze porad o to, bo to poważna sprawa.
    Jesteś pewien że zemsta teraz poprawi samopoczucie? Może po prostu nosić ze
    sobą jakąś broń, która albo nie wymaga albo wymaga pozwolenia.

  • 64. Data: 2007-09-05 14:27:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "se" <s...@s...org> napisał
    > Może po prostu nosić ze sobą jakąś broń, która albo nie wymaga albo wymaga
    > pozwolenia.

    A możesz mi powiedzieć po co... ?

  • 65. Data: 2007-09-05 14:36:26
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wariograf się "nie myli", bo to zwyczajne urządzenie mierzące kilka
    > parametrów biologicznych, związanych ze stresem. Czyli odpowiada na
    > pytanie, czy w jakimś momencie dany człowiek ma objawy związane ze stresem.
    >
    > Wystarczy pewien poziom samokontroli (albo urojeń) badanego i matołkowi
    > święcie wierzącemu w wariografy wmówi dowolne bzdury.

    zgadza sie. z tego co slyszalem dobrzy agenci sa na tyle wyszkoleni zeby
    oszukac wariograf.
    jednak jak sie wezmie przecietna zwykla laske i przecietnego faceta z
    ulicy, to tez tak bedzie potrafil? pytam powaznie, bo nie jestem
    prawnikiem ani prokuratorem i nie znam tematu.

  • 66. Data: 2007-09-05 15:09:34
    Od: "se" <s...@s...org>

    Jest całkiem sporo ludzi, którzy się boja że sytuacja się powtórzy, przez co
    są nerwowi przez wiele lat. Broń, którą umiemy się posługiwać i jest
    skuteczna, może bardzo poprawić samopoczucie. Tylko o to chodzi.

  • 67. Data: 2007-09-05 15:31:37
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
> [...]
    9179009&rfbawp=1188989872.929&ticaid=1468c

    > zamknik sie w lazience na 1 godzine i przemysl sprawe. 12 lat to 1/3 zycia

    12 lat to 1/3 życia ?? To ile się żyje 36 lat ?? Za gwałt to i tak malutko...

    Pozdrawia mPrzemek

  • 68. Data: 2007-09-05 15:50:19
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Jak nic 25 lat na podstawie tego postu, skoro Bala dostał to i on :(

    25 lat za pozbawienie fiutka ?

    Ups! Muszę uważać, żeby w pewnych momentach nie zaciskać zębów ;)

    Monika

  • 69. Data: 2007-09-05 15:51:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    el-ec-tr wrote:

    > jednak jak sie wezmie przecietna zwykla laske i przecietnego faceta z
    > ulicy, to tez tak bedzie potrafil? pytam powaznie, bo nie jestem
    > prawnikiem ani prokuratorem i nie znam tematu.

    To co tak się na ten wariograf upierasz?

    Kwestia znajomości zasad działania i pewnej dozy autosugestii.

  • 70. Data: 2007-09-05 16:01:42
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik <> napisał w wiadomości
    s.com...
    Witam

    Moja dziewczyna niedawno przyznała mi się ( po moich zapytaniach o
    dziwne zachowanie, podczas pewnych sytuacji ), że w wieku 14 lat
    została brutalnie zgwałcona.

    Hej !

    Dziewczyna zrobiła błąd ,że powiedziała o wszystkim niedojrzałemu
    młodzieńcowi ( sorki).
    Ale skoro już mamy taką sytuację jaką mamy to wydaje się ,że problem Twojego
    podejścia do tematu jest równie poważny jak jej sprawa sprzed 4 lat. I
    wydaje się ,że to Ty teraz robisz dużo krzywdy dziewczynie , wracając do
    sprawy ,którą z pewnością ją boli, ale minęło dużo czasu i wypracowała sobie
    jakieś mechanizmy obronne. To Ty powinieneś iść do psychologa , bo sprawa
    Ciebie niszczy. Dziewczyna potrzebuje stabilizacji i spokoju u boku
    dojrzałego mężczyzny a nie takiego dla którego ważniejszy będzie jakiś
    szczeniacki honor i pragnienie zemsty. Proponuję zmianę miejsca
    zamieszkania (pewnie po ukończeniu przez nią szkoły), rozmowę z dziewczyną
    , w której przekonasz ją ( i siebie) ,że dojrzałeś , nie przeszkadza Ci to,
    że coś się kiedyś wydarzyło i nie będziecie wracac do tej sprawy. Stosunki
    damsko-męskie z pewnością są na tyle delikatną sprawą ,że pewnie konieczna
    będzie pomoc seksuologa i być może lata cierpliwości.
    Bez względu na możliwości skazania gwałciciela uwazam ,że nie powinniście
    oddawać sprawy do sądu - w trosce o psychikę dziewczyny.

    Pozdrawiam
    zenek