    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Date: Thu, 13 Sep 2018 06:46:12 +0200
    <GV2jD.134969$zG.104574@fx23.ams1> <pmievb$bab$1@node1.news.atman.pl>
    <3G3jD.68230$zA.38097@fx08.ams1> <pmjgcd$e20$1@node1.news.atman.pl>
    <ZTjjD.148447$0R.68595@fx02.ams1> <pml2tb$km$1@node2.news.atman.pl>
    <5b8e424c$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmme3p$8lh$5@node2.news.atman.pl> <jKFjD.92975$Yx.34855@fx10.ams1>
    <pmnnn9$lbu$1@node1.news.atman.pl> <PhRjD.184274$pK.15466@fx20.ams1>
    <pmp1am$juh$6@node2.news.atman.pl> <0Z_jD.149282$fw.8282@fx04.ams1>
    <pmqa9p$5c6$3@node1.news.atman.pl> <gp2kD.273094$kY.250004@fx18.ams1>
    <pmqcbe$5c6$5@node1.news.atman.pl> <tW2kD.73890$zA.7333@fx08.ams1>
    <pn4u1j$do4$1@node2.news.atman.pl> <CFDlD.63344$2D.10418@fx12.ams1>
    <pn7cu7$ooq$1@node2.news.atman.pl> <jVIlD.146098$8Z.120283@fx11.ams1>
    <pn8n3k$1oo$1@node1.news.atman.pl> <WCZlD.223461$pK.32829@fx20.ams1>
    <pna5i2$a0d$1@node2.news.atman.pl> <6j1mD.101904$zA.47009@fx08.ams1>
    <pna8q8$a0d$2@node2.news.atman.pl> <1vimD.168471$fw.80681@fx04.ams1>

    > Ale to, że pasożytują, to mamy za to "karać" wszystkich jak leci?

    Wszystkich pasożytujących - a dlaczego nie?

    > Dobrze, ale generalnie to dyskutujemy z poziomu etyki i sprawiedliwości
    > społecznej czy stanu prawnego?

    Teraz to już etyki i urbanistyki. Stan prawny jest jasny - służebność,
    droga konieczna.

    > Kazde wieksze miasto ma lepsze i gorsze rejony. Tak jest obecnie, tak
    > było kiedyś, Polska czy nie-Polska.

    I dlatego należy unikać tworzenia gorszych rejonów przez rozwiązania
    urbanistyczne. Bo potem bardzo dużo kosztuje rewitalizacja takich potworków.

    > No właśnie nie łażę najczęściej po drogach wewnętrznych, chyba, że jest
    > to dozwolone.

    Czyli łazisz. To że jest to dozwolone, wynika z tego, że jeszcze nie
    wszyscy na głowy poupadali i nie pogrodzili całych kwartałów ulic "bo
    mogę i innym nic do tego".

    > A przykłady dawałem też z Polski, gdzie ~300m pomiędzy
    > oczkami siatki to nie było nic nadzwyczajnego (tam gdzie łaziłem do
    > szkoły).

    Dobra - dawaj google maps - zobaczymy czy twój przykład ma się
    jakkolwiek do problemu opisanego prze inicjatora, bo mam wrażenie, że
    albo podajesz przykład jakieś dzielnicy jeddnorodzinnej, albo terenu
    przemysłowego, albo... trochę koloryzujesz.

    Shrek