  • Data: 2018-09-04 11:55:16
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No czyja wina, jak "swoje" ogradzasz, a srać, parkować i bawić się
    > dziećmi chodzisz na cudze?

    No trzeba było jak pisałem wcześniej - pomyśleć i zabezpieczyć się w
    momencie gdy tamci się wyodrębniali. Przeciez nie mogli się wyodrębnić
    bez zgody tych, którzy teraz się wkurzają.

    > To jest zła zasada. Społeczeństwo polega właśnie na tym, żeby takie
    > rzeczy równoważyć. Dlatego proponuję ujemne punkty w kolejkach do
    > "udogodnień" gminnych proporcjonalne do wielkości odgrodzonego terenu;)

    Bo grupa osób się ogrodziła na własnym terenie? A co będzie następne,
    punkty karne za jazdę własnymi samochodami?

    > Nie jest źle dopóki ktoś nie dodaje do tego przydomka "święte" i w
    > odpowiedzi na pytanie czy ulice powinny być publiczne odpowiada pytaniem
    > czy upublicznił już swoje mieszkanie.

    Niczego nie należy nadużywać, czy się ma prawo czy nie. Nb. tamten
    trawnik na którym srają psy jest na terenie prywatnym też ogrodzonym?

    --
    Marcin