  • Data: 2018-09-04 19:07:05
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2018 o 10:29, Akarm pisze:

    > Ja sobie nie wyobrażam sytuacji, w której ktoś mógłby mi nakazać
    > przepuszczanie chętnych przez moje podwórko. Nawet jeśli wybudowałem
    > sobie przez nie drogę, i to z chodnikiem.
    > Co prawda, czerwona hołota tak by chciała, ale mam nadzieję, że (mimo
    > usilnych dążeń) już te czasy nie wrócą.

    Ale już wyobrażasz sobie bez problemu, żeby łazić po terenie spółdzielni
    mieszkaniowej, której członkiem nie jesteś i korzystać z ich placów zabaw?

    A wyobrażasz sobie, że nagle grodzą 500x800metrow, albo zamykają
    przejścia przez 300 metrowy blok? Oczywiście położysz uszy po sobie i
    obejdziesz?

    Shrek