  • Data: 2018-09-04 01:57:45
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem, bo nie jestem członkiem owej spółdzielni. Ale generalnie wiesz
    > jak to w spółdzielniach - większość rządzi, akurat większość może mieć w
    > dupie mieszkańców tych kilku bloków, albo nawet nie wiedzą że było
    > jakieś zebranie.

    No ale czyja to wina i jakim cudem późniejsze pretensje? :)

    > Chodziło mi o to jak uważają, że działa święte prawo własności
    > zainteresowani - co jest nasze to jest nasze, co jest wasze to jest
    > wspólne.

    Ale to nie jest zła zasada, tylko wymaga pewnej staranności w
    planowaniu, żeby nie powiedzieć wyobraźni.

    > Tak po ludzku to rozumiem tych co im rysowali te samochody. Tamci sobie
    > ogrodzili swój kawałek (święte prawo własności) odcinając sąsiadów od
    > przystanku, a sami chodzą srać psami, bawić się dzieciami i parkować
    > brykami do owych sąsiadów - wolność bóg wie czego i tradycja. Choć
    > samochodami i pasami to już chodzą dość daleko, bo się auta i czasem
    > właściciele psów psuły.

    To, że jakaś grupa zachowuje się jak banda sk.. nie oznacza, że coś jest
    złego z prawem właśności. Ludzie często tak się zachowują, dlatego
    trzeba dmuchac na zimne i planować z lekka paranoidalnie. Gorzej jak to
    państwo.miasto daje d. gdzie powinno mieć na względzie bardziej ogólne
    planowanie przestrzenne.

    --
    Marcin