  • Data: 2018-09-03 22:15:01
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zróbcie zebranie, podejmijcie kroki i także się ogrodźcie. W czym
    > problem?

    Masz odpowiedź w pierwszym zdaniu. Generalnie to nie mój problem, patrzę
    z zewnątrz z pozycji "z kamerą wśród zwierząt". Kibicuję w duchu tym na
    wolności, nie tym za płotem.

    Uważam, że należałoby to ucywilizować i ugruntować na gruncie prawa.
    Masz w dupie gminę, gmina ma w dupie ciebie - za każdy hektar ogrodzony
    - 10 punktów w kolejce do żłobka, przedszkola, szpitala, przychodni czy
    bibiolteki. I światła na wyjeżdzie - im większa powierzchnia getta, tym
    krócej;)

    Shrek.