    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Date: Mon, 3 Sep 2018 16:27:29 +0200

    > No ale czy to nie powinno właśnie być załatwione na zasadzie służebności
    > lub jakoś inaczej w momencie wyodrębnienia (jak rozumiem) własności?
    > Pewnie ci co się wyodrębnili mielu udziały w całości terenu, a cała
    > reszta w terenie, który trafił do tamtych, więc pole manewru jakies
    > było?

    Nie wiem, bo nie jestem członkiem owej spółdzielni. Ale generalnie wiesz
    jak to w spółdzielniach - większość rządzi, akurat większość może mieć w
    dupie mieszkańców tych kilku bloków, albo nawet nie wiedzą że było
    jakieś zebranie.

    Chodziło mi o to jak uważają, że działa święte prawo własności
    zainteresowani - co jest nasze to jest nasze, co jest wasze to jest wspólne.

    Tak po ludzku to rozumiem tych co im rysowali te samochody. Tamci sobie
    ogrodzili swój kawałek (święte prawo własności) odcinając sąsiadów od
    przystanku, a sami chodzą srać psami, bawić się dzieciami i parkować
    brykami do owych sąsiadów - wolność bóg wie czego i tradycja. Choć
    samochodami i pasami to już chodzą dość daleko, bo się auta i czasem
    właściciele psów psuły.

    Shrek