  • Data: 2009-02-01 18:21:21
    Temat: Re: Gościu ze śmigłem
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co Ty chcesz od dzików? :)

    Denerwują mnie!
    Nie wiem czy widziałeś kiedyś co takie bydle potrafi uczynić szukając pędraków.
    U sąsiada pole wglądało, jakby kto tydzień moździerzem ostrzeliwał! Samej
    faszyny ze 3 frurmanki musiał przywieźć, żeby to wyrównać! Pal diabli szkody
    rolnicze (bo ja upraw nie mam) ale góry i doliny zostawiają, samochodem na
    dziedzinę wjechać nie mogę. Płot jest w miarę solidny - a i tak zawsze cholery
    siatkę przewiercą, przez co opryszkowie miejscowi dostęp do chałupy mają. Swoją
    drogą, jak takie bydle poczuje robaki, to wszystko przewierci. Na stalowy płot
    mnie niestety nie stać (bida!). Odstraszać trzeba, ale prądu włączonego nie
    zostawię, bo zaraz ktoś się podepnie. No i stąd to śmigło.

    Pozdrawiam

    Czapla