  • Data: 2009-02-01 18:05:44
    Temat: Re: Gościu ze śmigłem
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak slup zabetonowany znaczy ma fundament (a musi miec bo inaczej fiknie)

    To jest mniej więcej tak: dwa ceowniki (wystają jakieś 0,5 m) są wbetonowaqne w
    fundament garażu. W ceownikach są dwie dziury: jedna na stałe, coby słup można
    było opuścić. Jak sie słup podniesie (po przyczepieniu flagi) to wsadza się
    drugą śrubę w ceowniki a sam wspomniany słup przykręca się jeszcze do obejmy w
    garażu. Lęk wysokości mam, ni cholery bym tam nie wlazł, wolę opuszczać.

    > pozwolenia co prawda nie potrzeba ale zgloszenie musi byc.

    Zgłosi się, miejscowych urzędasów szlag trafi :).

    > pozwolen nie trzeba, bylo to niedawno chyba tu walkowane, poczytaj...

    Możesz podrzucić linka? Ślepy jestem na starość albo googel mnie nie lubi.

    > I trzeba to wszystko odpowiednio zabezpieczyc bo jak ktos wlezie i oberwie
    > tym smiglem to i tak bedzie Twoja wina ;-/

    Dziki tylko, albo złodzieje, oberwac mogą. Teren ogrodzony, pustynia tam jest i
    same lasy, najniższe zaludnienie w kraju. Najwyżej dowalą mi kłusownictwo :).

    Pozdrawiam

    Czapla