  • Data: 2014-03-12 15:40:26
    Temat: Re: Google Glass
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twojej jednoosobowej większości, czy zrobiłeś stosowną statystykę
    > u posiadaczy GG?

    A moje imie LEGION ;P

    > Otóż jak na dziś i dla mnie, owo prawdopodobieństwo że ktoś
    > mnie sfilmuje dla aparatu telefonicznego/smartfona jest całkiem
    > wysokie, zaś dla GG wynosi dokładnie zero - po prostu nawet
    > nie widziałem człowieka z GG.

    Podobnie bliskie zeru jest prawdopodobienstwo ze sfilmuje cie ktos
    udajacy ze trzyma telefon przy uchu, na co ktos sie powolywal.

    Istotna dla mnie jest roznica - filmowanie telefonem widac. Tak, widac.
    Widac, ze cos ktos trzyma w rece i gdzie kieruje. A jesli macha
    telefonem w sposob "rejestratorski" to nie po to by pomachac. Tylko by
    cyknac focie.

    A teraz wyobraz sobie czasy, w ktorych GG bedzie tak dzuo jak obecnie
    okularnikow.

    Eksperyment myslowy.

    Wyjdz na ulice i "udawaj" ze kazdy okularnik, ktorego widzisz nagrywa i
    transmituje na jutube to co ma przed soba. Czyli kazdy mijajacy Cie
    czlowiek nagrywa Cie. Na ulicy. w sklepie. w sexshopie, w publicznym
    szalecie przy pisuarze, w restauracji. I wszedzie tam, gdzie mozesz
    spotkac okularnika.

    > Z prostego powodu - dopóki coś się nie rozpowszechni, łatwo
    > Ci będzie znaleźć oponentów, kierujących się zasadą "nie znam
    > to się sprzeciwię" bądź choćby zazdrością :>

    Ale ja sie sprzeciwiam dlatego, ze znam.

    Igonorancja to blogoslawienstwo. Wiekszosc ignoruje swoja prywatnosc.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l