  • Data: 2014-03-12 23:49:31
    Temat: Re: Google Glass
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

    > No wlasnie ja chcialem o slusznosci porozmawiac.

    No to źle trafiłeś, powołując się na WIĘKSZOSĆ :)
    I tyle.

    > A zostalem zakrzyczany, ze chce wprowadzic zakaz patrzenia

    Z grubsza.
    Niby co, Eskimos z Grenlandii lub Mur... wróć, "afroamerykanin
    z USA" to jakiś gorszy i nie może widzieć tego co ja?? :P

    > Jakie to zagrozenie?

    Zwyczajne śledzenie. Z profilowaniem.
    Znacznie bardziej "antyprywatne" niż "podgląd w miejscu"
    jakąś kamerką, bo odpowiada przypadkowi kiedy to "Twój podglądacz"
    łaziłby za Tobą, ewentualnie dysponowałby siecią kamer (patrz
    monitoring miejski i podobne, w odróżnieniu od bardzo lokalnego
    monitoringu prywatnego, czy to domu czy sklepu).
    Przepraszam: nie odpowiada, wyniki profilowania bywają *lepsze*
    niż wnioski z bezpośredniej obserwacji.

    Przypadek bardziej skrajny:
    http://supermarket.blox.pl/2012/02/Jak-sklep-dowiedz
    ial-sie-ze-nastolatka-jest-w.html