  • Data: 2014-03-13 08:01:44
    Temat: Re: Google Glass
    Od: marek <marek@> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.03.2014 13:45, hikikomorisan wrote:
    > Monitoring czy podglądactwo?
    >
    > Dla mnie podglądactwo. Podglądactwo gorszej natury niż fotografowanie,
    > nawet z ukrycia, czy filmowanie, nawet z ukrycia.

    Napisz do Google, aby równolegle do GGlass sprzedawali miniaturowy
    nadajnik. GGglass odbierałby sygnał z takiego nadajnika (tak jak odbiera
    wifi) i odpowiednio miejscowo pixelozował rejestrowany przez GGlass
    obraz np. stosownie do kierunkowego natężenia odbieranego sygnału.
    Oczywiście nadajnik nosiłaby przy sobie osoba, która nie chce być
    rejestrowana. Proste ;)

    Od strony prawnej raczej niewiele wskórasz. Jedyna szansa, że przekonasz
    do siebie twórcę GGlass jakimś pomysłem, który pozwoli im zachować twarz
    a nawet może poprawić PR ;) Będzie i wilk syty i owca cała, a nawet
    mogliby zarobić na tym całym interesie 2x więcej ;)

    Marek