  • Data: 2004-01-17 18:32:17
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roberto 666" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bubrjm$bvt$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    Pomimo tego
    > znalazł sięoburzony uzytkownik, który postanowił że oskarzy mnie o
    > rozpowszechnianie pornografii z udziałem nieletnich.

    a co to jest pornografia? ;-)
    jakiej by definicji nie przyjac, imho to niejest pornografia

    Chciałbym zwrócić
    > jeszcze raz uwagę, że w opowiadaniu zostały opisane wydarzenia nie mające
    > rzeczywistości miejsca,

    to akurat niemialoby znaczenia..... gdyby nie to ze - patrz wyzej

    Posta "zacancelowałem"
    > a do oburzonego uzytkownika wysłałem list z przeprosinami - w sumie
    > rozumiem, że ktoś miął prawo czuć się obrażony

    a kto go zmusil do subskrybowania tej grupy?

    Czy człowiek ów ma prawo mnie oskarżyć ?

    jaknajbardziej

    Czy polskie
    > prawo w tym zakresie chroni tak samo osoby fikcyjne i rzeczywiste ?

    w przypadku pornografi, chroni sie osoby nieletnie i takie ktore sobie
    niezycza ogladania tego typu tresci, realnosc postaci niema znaczenia.

    podsumowujac : Twoja tworczosc, maloprawdopodobne ze zostanie uznana za
    pornografie

    pozdro