  • 1. Data: 2005-10-10 21:47:21
    Temat: Głosowanie poza miejscem zamieszkania
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Moja TŻ zgłosiła w Urzędzie Miasta, że chce głosować w wyborach
    prezydenckich poza miejscem zamieszkania. Została dopisana do rejestru
    wyborców i mogła głosować.

    A jak z drugą turą? Spis wyborców pozostanie ten sam? Czy też trzeba
    to gdzieś zgłosić? Jeśli tak, to ile jest na to czasu? Przedtem trzeba
    było się zgłosić minimum na 2 tygodnie przed głosowaniem - teraz to
    raczej niewykonalne.

    P.

  • 2. Data: 2005-10-10 21:51:07
    Temat: Re: Głosowanie poza miejscem zamieszkania
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:
> [...]
    > to gdzieś zgłosić? Jeśli tak, to ile jest na to czasu? Przedtem trzeba
    > było się zgłosić minimum na 2 tygodnie przed głosowaniem - teraz to

    Hmm, z tego, co wyczytałem na stronie PKW, to nie musi się ponownie zgłaszać
    - zostaje w tym spisie. Dobrze zrozumiałem?

    http://www.pkw.gov.pl/index.jsp?place=Lead4&news_cat
    _id=1808&news_id=6398&layout=1&page=text

    P.