  • 1. Data: 2005-10-10 19:30:53
    Temat: Jakie są różnice
    Od: irekk <i...@w...pl>

    między stanem wyższej konieczności a obroną konieczną w kk?

  • 2. Data: 2005-10-10 19:41:17
    Temat: Re: Jakie są różnice
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    irekk napisał(a):
    > między stanem wyższej konieczności a obroną konieczną w kk?

    a przeczytałeś choć treść przepisów?

    KG

  • 3. Data: 2005-10-10 20:02:57
    Od: irekk <i...@w...pl>

    kam napisał(a):

    > a przeczytałeś choć treść przepisów?
    >
    > KG
    DZiwne pytanie

  • 4. Data: 2005-10-10 20:07:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    irekk napisał(a):

    > DZiwne pytanie

    Twoje pytanie było dziwne. Przeczytaj przepisy za jakieś różnice sam
    zobaczysz.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-10-10 20:08:42
    Od: "lublex" <l...@T...pl>

    Może i dziwne ale Twoje.
    Wynika to wprost z przepisów i tam jest odpowiedź.
    Korzystająć z definicji obu instytucji odpowiedz na następujące pytanie:
    jeżeli zaatakuje Cię duży, groźny pies i Ty broniąc sie zabijesz go. To czy
    jest to obrona konieczna czy stan wyższej konieczności?
    Mam nadzieję, że już będziesz znał różnicę.

    pozdr
    lublex

  • 6. Data: 2005-10-10 20:19:56
    Od: irekk <i...@w...pl>

    lublex napisał(a):
> [...]
    > jest to obrona konieczna czy stan wyższej konieczności?
    > Mam nadzieję, że już będziesz znał różnicę.
    Stanie wyżej konieczności.WyniKA TO Z DYSPOZYCJI ART.

  • 7. Data: 2005-10-10 20:32:27
    Od: irekk <i...@w...pl>

    lublex napisał(a):
> [...]
    > jest to obrona konieczna czy stan wyższej konieczności?
    > Mam nadzieję, że już będziesz znał różnicę.

    Stan wyższej konieczności,wynika to z dspozycji art,powtarzan
    poprzednie nie poszło:(

  • 8. Data: 2005-10-11 00:53:22
    Od: irekk <i...@w...pl>

    kam napisał(a):

    > a przeczytałeś choć treść przepisów?
    >
    > KG
    Zarówno Jhnson jak i Ty zanegowaliście i żironizowali treeśc pytani,o
    prawda,że w yspozycji norm prawny jest opis zachowania.Ale jak go
    rozumieć ,to nie są normy opisowe jak np,w prawie cywilnym.instytucje
    te sa bardzo istotne jeżeli chodzi o wymiar karyg dyż
    wyłączaqjąodpowiedzialność karną ipozwalają obywatelowqi i nie tylko
    jemu w niektórych sytuacjach na czyny,które w innych warunkach
    podlegałyby odpowiedzialnośći karnej.utaj nie wspomniałem o
    błędzie.żresztą dotyczy to nie tylko obywateli ale również organów
    ścigania aby wiedziałna jakie fakty zwróiićuwagę i je udokumentować
    aby później prrzedstawić w swądzie by człówiek działający zgodnie z
    prawem miał jak najmniej problemów a obywateł nie bał się podejmować
    się ćzynności w ramamach tych instytucji wiedząc jednocześnie kiedy
    może przekroczyć ich granice,Zebyy y wiadomo było co tojest zamach
    bezpośredni,bezpzprawny i rzeczywisty,eksces intensywny czy
    ekstensywny czy ekstensywny to znznaczy przekroczenie w środkach alo w
    czasie żeby wiedzeli o tym prawnicy i stosowałwymiar sprawiedliwości.
    Dziwne pytanie?O błędzie nie piszę.Uważacie temat za nieistotny to już
    nie moja sprawa.I tak nie mam zamiaru nikogo uświadamiać.Domyślam
    się,że załozony wątek jest dla niego najważńiejszy.Ja chciałem tylko
    zwrócić uwagę na rzecz dla mnie istotną,
    POzdrawiam.

  • 9. Data: 2005-10-11 04:25:22
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > jeżeli zaatakuje Cię duży, groźny pies i Ty broniąc sie zabijesz go. To
    > czy
    > jest to obrona konieczna czy stan wyższej konieczności?

    s.w.k

  • 10. Data: 2005-10-11 08:38:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    irekk napisał(a):
    > między stanem wyższej konieczności a obroną konieczną w kk?

    Na ten temat to mozna i doktorat napisac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos