  • 11. Data: 2008-08-05 19:13:45
    Temat: Re: Gdzie jest prawo i sprawiedliwość?
    Od: " " <n...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A Ty jesteś noveyy777 czy rex_mundis? Czy może jego bratem? Bo
    > już zaczynam się gubić.

    noveyy777 to adres mailowy. Rex_Mundis to ksywa, skoro tego nie rozróżnasz
    jak możesz pojąć trudniejsze kwestie gryzipiórku?
    A może ty z zielonogórskiego CBŚu? Jeśli tak, to wcale mnie twoja
    błyskotliwość nie dziwi:)

  • 12. Data: 2008-08-05 19:33:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    n...@g...pl napisał(a) :

    > noveyy777 to adres mailowy. Rex_Mundis to ksywa, skoro tego nie rozróżnasz

    Masz rację. Przepraszam. Ja potrafię przyznać się do błędu.
    Tak już zacząłeś mataczyć, że się pogubiłem. A to raz tak się
    identyfikujesz, raz tak, zmieniasz pole nadawcy w konfiguracji
    czytnika.

    > jak możesz pojąć trudniejsze kwestie gryzipiórku?

    Może chodziło o gryziklawiaturku?

    > A może ty z zielonogórskiego CBŚu? Jeśli tak, to wcale mnie twoja
    > błyskotliwość nie dziwi:)

    Obrażając tu ludzi, bo chyba chciałeś mnie obrazić, nie licz na
    objawy sympatii.

    Prasa, TV. Może ktoś się tematem zainteresuje. Jeśli macie
    rzeczywiście rację.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 13. Data: 2008-08-06 06:04:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał

    > A może Ty pracujesz w Prokuraturze Zielonogórskiej?
    [...]
    > A może ty z zielonogórskiego CBŚu?

    Tak, tutaj wszyscy są z Zielonej Góry, wszyscy są funkcjonariuszami
    i są w spisku przeciwko tobie, twojej siostrze i twojemu walcowi.

  • 14. Data: 2008-08-06 09:15:52

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Prasa, TV. Może ktoś się tematem zainteresuje. Jeśli macie
    > rzeczywiście rację.

    Mamy.

    p.