  • 1. Data: 2006-09-25 10:50:23
    Temat: Gazociag na dzialce
    Od: <j...@g...pl>

    Witam,
    mam takie zapytanie i problem. Przez dzialke moich dziadkow przebiega
    gazociag jamalski. Kiedy go budowano dziadek dostal jakies pieniadze za to
    ze rozkopali i go wbudowali. I teraz pytanie: czy jest mozliwosc zeby
    dostawal np. co roku pieniadze za ten gazociag skoro gmina dostaje okolo
    miliona zlotych za to? Czy wlasciciele dzialek nic nie dostaja za to ze pol
    ich dzialki jest nie do uzytku przez ten gazociag ? Moze ktos wie cos na
    temat takiego problemu, prosze o pomoc.
    Pozdrawiam.
    Justyna

  • 2. Data: 2006-09-25 12:52:05
    Temat: Re: Gazociag na dzialce
    Od: "Jacek JJ" <s...@p...pl>

    polecam obejrzec skecz kabaretu JURKI o tytule gazociąg
    tam masz wszystko wyjasnione.
    pozdr