  • 11. Data: 2004-12-28 12:52:47
    Temat: Re: Gadu Gadu
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    R De napisał(a):
    > Ta trzecia osoba w jakiś sposób
    > dostała wydrukowaną całą tę korespondencję.
    > Czy w jakiś sposób może te dwie osoby za to "ścignąć"?

    One Ciebie i owszem, mogą próbować - za podsłuch.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 12. Data: 2004-12-28 18:44:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    O ile żaden z rozmówców nie podnosi jakiś konkretnych zarzutów, których
    dowieść później nie potrafi, czyli nie szkaluje i nie pomawia, to w ogóle
    nie ma problemu. Zainteresowany może się co najwyżej obrazić.

  • 13. Data: 2004-12-29 10:02:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przy takim podejsciu to nic nie byloby dowodem. Ocena nalezy tutaj do
    > sędziego, a nie do ciebie.

    do pliku mozesz wszystko zapisac, jezeli sedzia by to przyjal to by sie do
    TV nadawalo !

    P.

  • 14. Data: 2004-12-29 11:04:10
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > do pliku mozesz wszystko zapisac, jezeli sedzia by to przyjal to by sie do
    > TV nadawalo !

    Ocena wiarygodnosci dowodu nalezy do sedziego ... jesli ma on z tym
    klopoty to od tego są biegli ;-) A jacy oni bywaja to juz osobna sprawa.

  • 15. Data: 2004-12-29 21:04:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > do pliku mozesz wszystko zapisac, jezeli sedzia by to przyjal to by sie do
    > TV nadawalo !

    Jakże to? A chciałeś sam zanieść do sądu wyrwane z kontekstu , wydrukowane
    kawałki postów świadczących o propagowaniu idei faszystowskich przez
    niejakiego Pana Leszka?
    A teraz chcesz dać to do TVN ????
    I jak tu nie pisać, że wyraz rokicki jest synonimem wyrazu głupek?

  • 16. Data: 2004-12-30 10:16:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jakże to? A chciałeś sam zanieść do sądu wyrwane z kontekstu ,
    wydrukowane
    > kawałki postów świadczących o propagowaniu idei faszystowskich przez
    > niejakiego Pana Leszka?

    NIe moj kochany lesiu, nie bede wyrywac, zaniose najmniej 3 posty
    wczesniej, a kazdy post
    bedzie zawieral szczegolowe dane osoby wysylajacej, oraz ID po ktorym
    bezproblemu
    biegli dojda do posta.
    Takze tutaj nie ma najnioejszych watpliwosci, i Wiesz o tym doskonale
    (trzesiesz dupa)
    bo gdyby tak nie bylo, nie wspominal bys o tym a na pewnoo nie w taki
    sposob.
    Co innego, jak bym skopiowal sama tresc posta i zaniosl do prokuratury,
    tutaj sa pelne dane
    wystarczajace do zidentyfikowania kompa z ktorego post poszedl, malo tego
    jest to dostepne 24 godziny na dobe
    przez wiele lat w internecie.

    porownanie jest wiec wrecz zalosne

    > A teraz chcesz dać to do TVN ????
    > I jak tu nie pisać, że wyraz rokicki jest synonimem wyrazu głupek?

    tvn, badz gazety powiadomie jezeli jestes policjantem, niech sie dowiedza
    jakie poglady maja (psedo)policjanci. A jezeli przegrasz sprawe, a na
    pewno przegrasz,
    kariera Twoja prawdopodobnie sie wtedy skonczy.

    P.

  • 17. Data: 2005-01-04 19:04:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > tvn, badz gazety powiadomie jezeli jestes policjantem,\

    Ty nawet na krawężnika jesteś za głupi;)))

    >A jezeli przegrasz sprawe, a na pewno przegrasz,
    > kariera Twoja prawdopodobnie sie wtedy skonczy.

    Taaa. Tylko musiałbyś najpierw wykasować z netu swoje posty w których
    niejaki rokicki robi z siebie głupka i chama.
    I właśnie dlatego mam cię w dupie.

  • 18. Data: 2005-01-05 11:58:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Taaa. Tylko musiałbyś najpierw wykasować z netu swoje posty w których
    > niejaki rokicki robi z siebie głupka i chama.

    nie widze takiej potrzeby, nie ma kompletnie zwizku ze sprawa

    > I właśnie dlatego mam cię w dupie.

    acha czyli to jest powod? no coz gratuluje.

    "Panie sedzio prosze mnie uniewinnic, co z tego ze dowody wyraznie
    wskazuja ze popelnilem takei i takie przestepstwo skoro zglosil
    to Troll, glupek i cham. "

    Caly Lesiu.

    P.

  • 19. Data: 2005-01-05 20:01:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > acha czyli to jest powod? no coz gratuluje.

    Powód czego, popierdułko?

    > "Panie sedzio prosze mnie uniewinnic, co z tego ze dowody wyraznie
    > wskazuja ze popelnilem takei i takie przestepstwo skoro zglosil
    > to Troll, glupek i cham. "

    Nie. Pan Sędzia po wpłaceniu przez ciebie pieniażków (jak tata da) odpisze
    ci po jakimś czasie że powód oddala a pieniążki przepadają ;) Jeśli dwóch
    "dyskutantów" obrzuci się wzajemnie błotkiem to ich prywatna sprawa. Ale
    spróbować można.
    Zresztą nie jesteś oryginalny. Był tu przed tobą jeszcze popaprany arek b.
    Jego też wszyscy mieli za głupka.

  • 20. Data: 2005-01-06 10:33:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > spróbować można.
    > Zresztą nie jesteś oryginalny. Był tu przed tobą jeszcze popaprany arek

    tak to sobie tlumacz.

    po za tym jak nie jeden sedzia to drugi a jak nie to pozostaje drugie
    przestepstwo przy czym
    dyskusji nie ma, jest wszystko czarne na bialym

    P.