  • 1. Data: 2004-12-27 22:49:48
    Temat: Rozpoznanie sprawy przed Sąd Rejonowy w postępowaniu egzekucyjnym z udziałem komornika
    Od: "aga" <N...@m...pl>

    Witam,

    Jaki jest okres rozpatrzenia skargi przez Sąd Rejonowy /art 767 k.p.c./ w
    postępowaniu egzekucyjnym z udziałem komornika?
    W Art. 767 /2/ &1 jest napisane, że "Sąd rozpoznaje skargę w terminie
    tygodniowym od dnia jej wpływu do sądu,
    a gdy skarga zawiera braki formalne, które podlegają uzupełnieniu, w
    terminie tygodniowym od jej uzupełnienia.

    § 2. Wniesienie skargi nie wstrzymuje postępowania egzekucyjnego ani
    wykonania zaskarżonej czynności, chyba że sąd zawiesi postępowanie lub

    wstrzyma dokonanie czynności.", ale ten przepis będzie obowiązywał od 5
    lutego 2005 roku. W takim razie jaki jest obowiązujący faktyczny okres.

    Czy przez sformułowanie "od dnia jej wpływu do sądu" mam rozumieć wejście
    skargi na Wokandę? Nie wydaję mi się, aby tak było. Jednak wole zapytać
    specjalistów. Czy w piśmie procesowym powinno się znaleźć oprócz zaskarżonej
    czynności dodatkowe argumenty, które przyczyniłyby się do podjęcia przez Sąd
    decyzji o wstrzymaniu lub zawieszeniu dokonania czynności.

    Aga

  • 2. Data: 2004-12-28 05:36:22
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik aga napisał(a) w wiadomości
    [ciach ...]

    Tydzień od wpływu skargi do sądu - czyli od zarejestrowania sprawy.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-28 15:19:54
    Od: "aga" <N...@m...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > użytkownik aga napisał(a) w wiadomości
    > [ciach ...]
    >
    > Tydzień od wpływu skargi do sądu - czyli od zarejestrowania sprawy.
    Dzięki

    aga