  • 1. Data: 2004-12-27 22:27:53
    Temat: Ciąża i ...
    Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl>

    Mam pytanie
    pracownica zatrudniona w październiku na okres trzech miesięcy z
    deklarowanym przedłużeniem umowy o dalsze 12 miesięcy powiedzmy od 15
    października do 15 stycznia okazuje się, że jest w ciąży. W ciążę
    zaszła we wrześniu czy można ją zwolnić ???

    luki

  • 2. Data: 2004-12-27 23:55:08
    Temat: Re: Ciąża i ...
    Od: kloss <j...@w...com>

    Lolo wrote:
> [...]
    > października do 15 stycznia okazuje się, że jest w ciąży. W ciążę
    > zaszła we wrześniu czy można ją zwolnić ???

    Oczywiscie ze tak. Wyawalcie kurwe z bachorem na bruk, a pozniej
    zgloscie sie do Business Centre Club po nagrode jako przykladowy
    pracodawca roku.

    A ja umieszczam was w sieci na wieczna rzeczy pamiatke za darmo juz teraz:

    POLGIPS

    LUCJAN KUSZ

    ZBIGNIEW KUSZ

    RZESZOW

    POLAND

  • 3. Data: 2004-12-28 05:38:25
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Lolo napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > października do 15 stycznia okazuje się, że jest w ciąży. W ciążę
    > zaszła we wrześniu czy można ją zwolnić ???

    Nie można dać jej wypowiedzenia. Można art. 52 kp o ile są przesłanki.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-12-28 08:58:27
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Lolo" <l...@o...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    15
    > października do 15 stycznia okazuje się, że jest w ciąży. W ciążę
    > zaszła we wrześniu czy można ją zwolnić ???

    Nie tylko nie można jej zwolnić, ale jej umowa o pracę ulega
    przedłużeniu do dnia porodu. O tym traktuje wyraźnie art. 177 Kodeksu
    pracy, więc może dziwić, że pracodawca nie czytał Kodeksu pracy, tylko
    pyta uczestników grupy dyskusyjnej.
    Nic nie stoi na przeszkodzie, aby pracodawca dotrzymał obietnicy i
    przedłużył umowę na dłuższy okres niż do dnia porodu.

    Pozdrawiam

    wa

  • 5. Data: 2004-12-28 10:38:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > pracodawca roku.
    >
    > A ja umieszczam was w sieci na wieczna rzeczy pamiatke za darmo juz

    pojebalo Cie gowniarzu? FAcet ma racje, kobieta prawdopodobnie celowo
    szukala
    jelenia. Pzniej sie dziwia ze jest bezrobocie.

    do pytajacego, cytuje.

    Jezeli okaze sie ze kobieta zatrudiona na okres probny dluzszy niz miesiac
    na koniec tego okresu bedzie
    w cioazy dluzszej niz 3 miesiecznej umowe musisz przedluzyc do dnia
    porodu.

    (bardziej bzdurnego prawa chyba nie ma, trzeba to zmienic)

    tak wiec niestety..

    P.

  • 6. Data: 2004-12-28 14:10:36
    Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl>

    Użytkownik "kloss" <j...@w...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ze tak. Wyawalcie kurwe z bachorem na bruk, a pozniej
    > zgloscie sie do Business Centre Club po nagrode jako przykladowy
    > pracodawca roku.

    Widzę, że masz szacunk do kobiet gratulacje to raz a dwa proponuję
    powiedzmy neospazminę dobrze robi a trzy proponuję czytac ze
    zrozumieniem a później insynułować teorie spiskowe

    ul. Kwietniowa to dla ścisłości

    luki

  • 7. Data: 2004-12-28 14:19:15
    Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nic nie stoi na przeszkodzie, aby pracodawca dotrzymał obietnicy i
    > przedłużył umowę na dłuższy okres niż do dnia porodu.

    Dziękuje za informacje.
    Jeszcze tylko dodam, że nie jestem pracodawcą w życiu nie zatrudniałem
    kobiet :-) prócz zony i raczej w innym charakterze a pytam dlatego, że
    znajoma ma taki problem w firmie gdzie pracuje, dodam tylko, że
    szczęśliwa przyszła matka oficjalnie powiedziała "od pierwszego
    stycznia mnie nie będzie szukajcie kogoś na zastępstwo" ot i stąd
    moje pytanie na grupę.

    luki

  • 8. Data: 2004-12-28 15:36:20
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    > szczęśliwa przyszła matka oficjalnie powiedziała "od pierwszego
    > stycznia mnie nie będzie szukajcie kogoś na zastępstwo" ot i stąd
    > moje pytanie na grupę.

    W tym stanie szczęśliwa przyszła matka nie powinna unosić się ambicją,
    tylko dostarczyć pracodawcy zaświadczenie lekarskie o stanie ciąży i
    skorzystać z przysługującego jej prawa przedłużenia umowy o pracę do
    dnia porodu, co jednocześnie pozwoli jej na skorzystanie z zasiłku
    macierzyńskiego.

    Pozdrawiam

    wa

  • 9. Data: 2004-12-29 10:07:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > skorzystać z przysługującego jej prawa przedłużenia umowy o pracę do
    > dnia porodu, co jednocześnie pozwoli jej na skorzystanie z zasiłku

    to ja mam pytanie co do tego,
    zalozmy ze jest sytuacja gdzied dziewczyna WIE (!!!) ze jest w ciazy,
    jednak nie mowi o tym
    na rozmowie z pracodawca, ten ja zatrudnia na okres probny i pod koniec
    nie moze zwolnic bo mu
    kobitka mowi ze jest wciazy.
    Czy mozna ja pociagnac do odpowiedzialnosci karnej za to? Prbpoba
    wyludzenia pieniedzy (zatrudnienia) ?
    Jest to przewidziane w prawie czy one sa bezkarne?

    P.

  • 10. Data: 2004-12-29 12:00:46
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    > wyludzenia pieniedzy (zatrudnienia) ?
    > Jest to przewidziane w prawie czy one sa bezkarne?

    ROTFL - "wyłudzenie", "odpowiedzialność karna" -> LOL!!!:))))))))
    Słuchaj Kolego - a wiesz, że pracodawca (przyszły czy nie przyszły) nie ma
    prawa żądać oświadczeń, czy kobieta jest w ciąży czy nie?? Nie wiesz?
    To już wiesz - a właśnie żądanie takowych oświadczeń jest złamaniem prawa.