  • 1. Data: 2004-12-28 07:42:29
    Temat: wybicie okna
    Od: "kbehemot" <k...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    mam pytanie: jestem właścicielem mieszkania w bloku, w którym króluje wspólnota
    mieszkaniowa. Chcę poszerzyć okno w pokoju. Z tego co się orientuje potrzebuje
    na to pozwolenie budowlane - czy słusznie? A żeby mieć pozwolenie budowlane
    potrzebuje zgodę wspólnoty mieszkaniowej. Co mi realnie grozi jeżeli zrobię to
    bez tych "dwóch zgód"? Teoretycznie jeżeli zadziałam bez pozowlenia budowlanego
    to mogą nałożyć mi karę od 1.000 zeta do 5.000 zeta - ale może się ktoś
    orentuje jak wygląda to praktycznie? Poza tym co może mi zrobić Wspólnota - też
    nałożyć karę? Na jakiej podstawie? W ustawie o własności lokali nic na ten
    temat nie ma.
    Kaska