  • 1. Data: 2005-10-03 17:45:24
    Temat: Re: GNU GPL - demo
    Od: Piotr Kuliński <p...@w...pl>

    Roku Pańskiego 2005,
    na pl.comp.os.advocacy,
    człowiek (??) *Dominik 'Rathann' Mierzejewski* napisał(a):

    > Date: Mon, 3 Oct 2005 17:14:56 +0200
    > From: cybor

    > Jeśli użyjesz źródeł tamtej aplikacji w swojej. Poczytaj ze zrozumieniem.
    Dobra rzucę okiem na soc, ale tu chciałbym zakończyć skoro już się ciągnie
    temat... tak jakoś advocacy skojarzyło mi się z zawiłościami prawnymi,
    choćby i GNU GPL
    Czytam (staram się czytać ze zrozumieniem :)), wiem że jak dołączę kawałek
    źródeł to zrozumiałe, ale dołączam biblioteki które też powstały ze źródeł
    udostępnionych na GPL implikuje że i biblioteka jest też na GPL.
    Więc problem pozostaje.

    --
    pozdrawiam
    piotr, gg i skype w X-nagłówku posta, e-mail: zmień "wpw" na "wp"