    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 4 Sep 2012 22:24:41 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: GIODO a forum

    On Tue, 4 Sep 2012, John Kołalsky wrote:

    > Teraz stawiasz kosz "From". Ma cechę zbierania ?

    Jeśli przynajmniej niektórzy korzystający zostaną zmuszeni
    do podania tam prawdziwych danych, bo przykładowe
    forum dokonuje weryfikacji adresu poprzez np. podanie
    linku aktywującego mailem, lub wprowadzeni w błąd
    że tam muszą być jakieś realne dane bądź zobowiązani
    do takiego zachowania ("wiem, że mechanizm techniczny
    pozwala podać cokolwiek, ale akceptuję regulamin
    który nakazuje podanie mi prawdziwego nazwiska"),
    to oczywiście tak.
    Mamy dane osobowe i nie ma zmiłuj.

    Jeśli jest *oczywiste* że tam można podać cokolwiek
    ("można" zarówno w rozumieniu technicznym jak i regulaminowym),
    to rzecz jasna nie.
    W czym problem?

    Zakładam, że to iż w moim "from" może być cokolwiek
    (no, niech będzie że z dokładnością do "adresów jednorazowych")
    jest oczywiste, ale jest oczywiste dla Ciebie, dla mnie, dla
    nas, ale *nie* "dla wszystkich" :>

    pzdr, Gotfryd