    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 4 Sep 2012 09:30:13 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: GIODO a forum

    On Sun, 2 Sep 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > No przecież zawsze sama podaje bo oferujący nigdy nie żąda tylko co najwyżej
    > nie da dostępu jak nie dostanie.

    Wtedy zbieranie jest celowe, odbywa się z zamiarem "administratora".
    Nijak ma się to do przechowywania tych danych "bo ktoś podał".

    > Porównujesz serwer niusów z forum ?

    Z publicznie dostępnym forum, którego administrator *nie zbiera
    danych* (nie wyraża takiej woli)?
    Oczywiście.
    A dlaczego by nie?

    > Wydaje mi się, że chodziło o forum i pytanie jest słuszne w kontekście tego,
    > co powyżej napisałem.

    Nijak nie widzę w jaki sposób.
    Zakładasz że "forum" oznacza mechanizm który z założenia wymaga
    identyfikacji, a to nie jest prawda.
    Wszelkie cechy "forum" mają np. miejsca, w których każdy (bez
    zalogowania) może dodawać komentarze.
    Nijak nie da się zabronić, żeby się przy tym nie podpisał.

    pzdr, Gotfryd