  • Data: 2013-01-12 13:35:29
    Temat: Re: Fotoradar a zmarły
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-12 12:11, Użytkownik STS_OV napisał:

    > Ewentualnie można też wskazać parlamentarzystę chronionego immunitetem :)

    Parlamentarzystę teoretycznie tak. Zmarłego odradzam. Sprawdzą i
    okaże się że człowiek przez ostatnie kilka miesięcy nie wstawał
    z łóżka w domu czy jakimś hospicjum.
    Znajomy pokazywał mi ogłoszenie w anonsach "zatrudnię kierowcę Posła.
    Wymagana legitymacja poselska, gotowość do przyjmowania mandatów,
    bez badań, zaświadczeń, kursów, psychologa itp."
    Myślałem że to żart.