  • Data: 2013-01-13 03:55:06
    Temat: Re: Fotoradar a zmarły
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail d...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ewentualnie można też wskazać parlamentarzystę chronionego immunitetem
    > :)

    :)
    Kilka wątpliwości:
    - czy przedstawienie się komuś nie swoim imieniem i nazwiskiem jest
    jakimśwykroczeniem?
    Przykładowo jeżeli jednak spytaliby tego parlamentarzystę i on by
    powiedział, że nie prowadził, to my mówimy że w takim razie nie wiemy, bo
    tamten tak nam się przedstawił a dotychczas nie widzieliśmy na oczy np.
    minister kultury i nauki.

    - jeżeli jakmś cudem ustalą, że zmarły nie mógł prowadzić - grozi nam coś
    za fałszywe zeznania? Znaczy, czy, jako podejrzany, mam prawo kłamać?
    Czy mogę argumentować jak wyżej czyli: tak mi się przedstawił.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.