    Date: Mon, 23 Jan 2012 11:03:46 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie w pracy a prawo do zdjęć

    (23.01.2012 10:35), NKAB - wrote:
    > Według mnie nie ważne czy fotka jest artystyczna czy techniczna

    Jeżeli jest techniczna, w sensie takim że ustawił statyw, samowyzwalacz
    i jedzie - to jest ważne. Bo nie ma praw autorskich.

    Przy czym wielu uważa za oczywiste ze taką techniczną (a więc
    nieprawnoautorską) fotką jest np. zdjęcie paszportowe - co jest IMHO
    przesadą, robiłem kilka razy zdjęcia do dowodu/paszportu i widać
    różnicę, jedne zdjęcia to małe dziełka sztuki, inne wręcz koszmarne
    (mimo że obiekt fotografowania ten sam).

    p. m.