  • Data: 2012-01-23 10:05:43
    Temat: Re: Fotografowanie w pracy a prawo do zdjęć
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyobraź sobie, że ja jestem właścicielem biura architektonicznego i Twoim
    pracodawcą, a Ty architektem i moim pracownikiem i w ramach swoich obowiązków
    pracowniczych robisz w moim biurze projekt, pod którym się podpisujesz.
    Za 10 lat ktoś chce zmienić elewację i Twoim zdaniem czyją zgodą musi uzyskać:
    Moją jako właściciela biura, czy Twoją jako architekta?

    -----
    > o ile doszlo do powstania utworu i o ile utwor powstal wskutek wykonywania
    przezen obowiazkow pracowniczych-autorskie prawa majatkowe przysluguja
    pracodawcy.