  • 11. Data: 2007-02-27 18:59:14
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    news:mxaaj43ip3qm.1ct331oihhkjk.dlg@40tude.net...
    > a parking nie, i tym sie to rozni

    jak nie - na parking może też wjechać każdy - byle zapłacić za usługe

  • 12. Data: 2007-02-27 19:07:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 19:41:42 +0100, Piotr 'Zenobius' Baranowski
    napisał(a):

    > Ale oferta marketu jest kupowanie czegos, a nie robienie tam zdjec, nie?

    Nie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2007-02-27 19:07:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 19:59:14 +0100, gasper napisał(a):

    > jak nie - na parking może też wjechać każdy - byle zapłacić za usługe

    No nie kazdy - osoba nie kierujaca samochodem juz nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2007-02-27 19:19:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gasper wrote:
    > w wiadomości news:3s2eb4-i6o.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > tylko market jest prywatną własnością...

    I co z tego? Własność prywatna nie jest eksterytorialna.

  • 15. Data: 2007-02-27 20:11:13
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > RAczej "(...) formie ustawy (...)"

    a to w ogóle jakieś ograniczenie swobód?
    że na terenie prywatnym nie możesz robić wszystkiego co chcesz?

    KG

  • 16. Data: 2007-02-27 20:21:52
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > a to w ogóle jakieś ograniczenie swobód?
    > że na terenie prywatnym nie możesz robić wszystkiego co chcesz?

    mi taki zakaz powoduje ze moje uczucia religijne sa urazone. we
    wszystkim widze allaha i chce go fotografowac a jakis bezboznik nie
    bedzie mi tego zabranial. zreszta jaka to wlasnosc prywatna: wszystko to
    jest wlasnoscia allaha :)

    pozdr

  • 17. Data: 2007-02-27 21:17:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a to w ogóle jakieś ograniczenie swobód?
    > że na terenie prywatnym nie możesz robić wszystkiego co chcesz?

    Moim zdaniem tak, ale wiem, ze Twoje zdanie jest odmienne. uważam, ze nie ma
    sensu po raz wtóry przechodzić przez ten cały spór. Stan prawny zmianie nie
    uległ. Zainteresowani spokojnie mogą sobie zajrzeć do archiwum, poznać opinie
    wielu osób i postąpić wg własnego rozeznania.

  • 18. Data: 2007-02-27 21:46:30
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Marcin W napisał(a):
    > Jak od strony prawnej wygląda zakaz fotografowania w marketach? Czy to
    > że dyrektor wywiesił sobie taka tabliczkę obliguje mnie do jej
    > respektowania? Zakładając że ja zignorowałem i robiłem zdjęcia co
    > ochrona marketu może mi zrobić? Prosiłbym o odpowiedzi z uzasadnieniem.
    Ja swego czasu wpadlem na pomysl zeby nosic przy sobie kartke z napisem
    'Zakaz mowienia do mnie. Zlamanie zakazu - 10zl/min mowienia. To co Pan
    przeczytal ma taka sama moc prawna jak Wasz zakaz fotografowania' i
    pokazywac taka kartke kazdemu panu, ktory mowi mi w markecie ze nie
    wolno fotografowac :)
    Raz mi sie zdarzylo ze Pan w Castoramie zwrocil mi uwage, iz u ich nie
    wolno fotografowac (a robilem zdjecia paneli wraz z cenami, zeby moc w
    domu obejrzec + cennik roznych akcesoriow bo mi sie nie chcialo
    przepisywac tego na karteczce). Powiedzialem Panu, ze prosbe przyjalem
    do wiadomosci, jesli mi przyniesie katalog paneli + ceny za metr, oraz
    ceny innych akcesoriow, ktore mnie interesuja, to z checia zaoszczedze
    baterie w aparacie. Pan sobie poszedl, ja fotografowalem dalej. Pozniej
    wyslalem meila do Castoramy, z informacja co mysle o ich zakazie
    fotografowania, odpowiedzi do dzis nie dostalem.
    --
    badzio

  • 19. Data: 2007-02-27 22:49:45
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > odpowiedzi do dzis nie dostalem.

    A pomyśłałeś, żeby napisac do nich o tym co myślisz o braku odpowiedzi?

    K.

  • 20. Data: 2007-02-28 09:01:54
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A pomyśłałeś, żeby napisac do nich o tym co myślisz o braku odpowiedzi?

    I że na brak odpowiedzi na jednego maila zawsze reagujesz wysłaniem dwóch
    kolejnych z tym, co myślisz o braku odpowiedzi na niego? :)

    --
    Lukasz