    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Date: Sat, 24 Nov 2007 16:03:53 +0100

    Jesli zglosisz przestepstwo : to policjant zadzowni do nadzorujacego
    prokuratora i powie, ze ma "taka gowniana sprawe" i chce sie jej jakos
    pozbyc "bo idzie grudzien" (okres statystyczny), pomysla z prokuratorem i
    uzaja, ze jestes Pan "pieniacz", wymysla jakas odmowe wszczecia dochodzenia
    w sprawie (np 191 kk) na brak znamiom czynu zabronionego. Nikt sie nie
    bedzie wyglupial z aktem oskarzenia w takiej sprawie.
    Na odczepke napisza Ci zebys "poszedl" do sadu z prywatnym aktem oskarzenia
    np za przestepstwo 217 k.k. (wg mnie tu tez brak znamion).

    Jesli chodzi o sprawe cywilna, to na szczescie jest cos takiego jak wpis, co
    skutecznie zapobiega sporej czesci zakusow roznych pieniaczy.

    Sorry, ale daj se spokoj. Pomysl tez ze ciezar dowodu spoczywac bedzie na
    Tobie, a co masz ?

    Cezar