    From: "Photo M" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Date: Sat, 24 Nov 2007 15:50:43 +0100

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości
    > No to uszkodził czy nie? Bo jak nie uszkodził to szkody nie ma ;-)

    Narazie nie widać uszkodzeń, więc przyjmijmy wstępnie, że nie. Ale to, a
    szarpanie to jest odrębna sprawa prawda? Nawet jeśli nie uszkodził, ale
    szarpał to o to mogę wytoczyć proces?

    > Nie, uniemożliwiać Ci mogli - np. ustawiając się przed Tobą. Ale
    > szarpanki itd. to już jest kk.

    A mogli mi uniemożliwiać dotykając mojego obiektywu?

    A teraz rozpatrzmy taką sytuację:
    Oni twierdzą, że nie mogę robić zdjęć, ja twierdzę, że mogę. No i codziennie
    przychodzę sobie porobić zdjęcia, oni mi codziennie uniemożliwiają, jednak
    przyjmijmy, że zgodnie z prawem czyli ustawiają się przedemną. No i wzywają
    policję, że sporządzić notatkę. Sprawy w sądzie jednak nie zakładają nigdy.
    I tak dzień w dzień. Co w takim wypadku? Za każdym razem mam przechodzić
    perypetie ze spisywaniem notatki?

    Pozdrawiam
    Photo M.