  • 11. Data: 2007-09-02 23:19:55
    Temat: Re: Fotografowanie Policji przy wypadku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa napisał(a):

    > Znaczy się, że mogę podrzucić jakąś ukrytą kamerę w przebieralni i nie
    > jest to zabronione ani nielegalne?

    Polecam art. 267 KK :)

  • 12. Data: 2007-09-02 23:21:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał
    >
    > Wszystko możesz fotografowac, z ukrycia czy nie. Prawo reguluje publikowanie
    > i wykorzystywanie.

    Z pewnymi drobnymi wyjątkami. Np. ukryć się w krzakach i fotografować
    plener możesz dowoli. Ale jak założyć w toalecie lub komuś w domu
    podgląd lub podsłuch, możesz mieć problemy.

  • 13. Data: 2007-09-02 23:26:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał
    > Znaczy się, że mogę podrzucić jakąś ukrytą kamerę w przebieralni i nie
    > jest to zabronione ani nielegalne?

    Art. 267. KK
    " § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego NIE PRZEZNACZONĄ,
    otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do
    przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo
    inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie
    jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym,
    wizualnym albo innym urządzeniem specjalnym.
    § 3. Tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób określony w §
    1 lub 2 ujawnia innej osobie.
    § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1-3 następuje na wniosek
    pokrzywdzonego."

    Czy obrazy z przebieralni są dla Ciebie przeznaczone, masz do nich dostęp
    czy musisz zakładać urządzenia...??? Odpowiedz sobie w kontekście tego
    przepisu.

  • 14. Data: 2007-09-03 00:27:08
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:fbfc4a$dcn$1@inews.gazeta.pl,
    PlaMa <m...@w...pl> typed:

    > Znaczy się, że mogę podrzucić jakąś ukrytą kamerę w przebieralni

    W przebieralni? Zastanów się o co pytasz.

    --
    tbr