  • Data: 2009-01-03 23:22:46
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sty, 17:33, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Teraz obowiązkiem fotografa jest wydać także zdjęcia na płycie.
    >

    > --
    > animka

    Polecam. Ostatnio zrobilem taki album. Zdjecie montowane w caly format
    strony a3. Drukowane to bylo na vinylu przy 300 dpi. Nie wiem czy sa
    odtwarzacze w stanie pokazac na tv taka ilosc pikseli to raz. Dwa to
    format a3 a nie jakies smieszne 21 cali monitora. Nie zgadzam sie na
    to zeby moj utwor byl ogladany w takim formacie.
    A zdjecia oddac trzeba wszystkie 524? 500 robione cyfrakiem i 24
    srednioformatowym lubitelem. Przed czy po retuszu? Umowa byla na
    wykonanie 50 zdjec z czego 3 ma sie znalezc w albumie oraz ten projekt
    tego albumu i jego wykonanie w ilosc sztuk 5. Co mam dac klientowi?