  • Data: 2009-01-04 18:34:20
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 17:57:25 +0100, Animka napisał(a):

    > Wiadomo, że fotograf tych spartolonych nie pokaże. W ogóle to nie
    > rozumiem jak fotograf może spartolić zdjęcie. Aparat fotograficzny ma do
    > kitu?

    Wystarczy że akurat ktoś mrugnie, kamerzysta się wepchnie w kadr, nie
    zauważy się jakiegoś duperelka słabo widocznego na matówce ale
    widocznego na powiększeniu i psującego kadr. W trudniejszych warunkach
    fotograf może sobie puścić serię kilku zdjęć z różnymi naświetleniami
    żeby potem wybrać najlepsze. I temu podobne...

    > No, fotografem nie jestem, amatorem tak, bo robię zdjęcia. Jakie wyjdą
    > to zależy od aparatu.

    Technicznie tak - wszystko pozostałe zależy od fotografa i jego refleksu..

    Pozdrawiam,
    Henry