    From: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Foto-radar.
    Date: Thu, 4 Apr 2002 12:34:57 +0200

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:a8h9md$fl7$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Na podstawie zacytowanego artykulu wlasciciel ma obowiazek "udzielic
    > informacji".
    > Wiec udziela NIE WIEM.

    Gdyby taka "informacja" wystarczala to bylby to martwy artykul.Artykul
    78 pkt.4 naklada obowiazek "wiedzenia".przeczytaj go ze zrozumieniem
    raz jeszcze.

    > Pan stawia sprawe tak, ze jest juz sad i jest obwiniony....
    > lecz my tu nie jestesmy w sadzie, lecz dyskutujemu o PODSTAWACH
    dzialania
    > organow.

    No wiec podstawa dzialania jest cytowany przezemnie artykul.To ty
    podwazasz jego zasadnosc.

    > Podstawa to art.. ktory mowi ze jesli wlasciciel nie potrafi wskazac
    > kierujacego
    > przyjmuje sie ze to wlasciciel byl kierujacym.

    Nie ma takiego artykulu.

    > JESLI zyjemy w panstwie prawa (podobno tak jest) to wg mnie NAJPIERW
    powinno
    > sie
    > wezwac wlasciciela JAKO SWIADKA (chyba ze mandat wczesniej zaplaci),
    > by zadac mu pytanie KTO kierowal pojazdem. I jesli zgodnie prawda
    powie NIE
    > PAMIETAM,

    art.78 pkt.4 "zabrania" nie pamietac.

    > to pozostaje pytanie.
    >
    > NA JAKIEJ PODSTAWIE policja czyni go obwinionym.

    Czyni go obwinionym z ar.78 a nie za kierowanie.

    Leszek

    P.S Zauwaz ze tylko Ty masz problem ze zrozumieniem tego jakze jasnego
    przepisu.Setki(a moze tysiace) innych przegladajacym ta grupe nie maja
    watpliwosci.