  • Data: 2002-04-04 10:26:40
    Temat: Re: Foto-radar.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" [...]
    > Piles ?
    >
    > Na podstawie podanego przezemnie artykulu 78.Czytaj posty. I nie na
    > swiadka tylko obwinionego.

    Zapewne wyobraza Pan sobie, ze pucha i arogancja przekona Pan wielu.
    Tak nie jest....

    Na podstawie zacytowanego artykulu wlasciciel ma obowiazek "udzielic
    informacji".
    Wiec udziela NIE WIEM.

    Pan stawia sprawe tak, ze jest juz sad i jest obwiniony....
    lecz my tu nie jestesmy w sadzie, lecz dyskutujemu o PODSTAWACH dzialania
    organow.

    GDYBY prawo bylo stanowione rzetelnie ustanowionoby "domniemanie",
    ze pojazd prowadzi wlasciciel. Wtedy zamiast PROBOWAC ublizac innym
    (bo tak naprawde to coPan pisze swiaddczy JEDYNIE o Panu) moglby Pan
    napisac...

    Podstawa to art.. ktory mowi ze jesli wlasciciel nie potrafi wskazac
    kierujacego
    przyjmuje sie ze to wlasciciel byl kierujacym.

    JESLI zyjemy w panstwie prawa (podobno tak jest) to wg mnie NAJPIERW powinno
    sie
    wezwac wlasciciela JAKO SWIADKA (chyba ze mandat wczesniej zaplaci),
    by zadac mu pytanie KTO kierowal pojazdem. I jesli zgodnie prawda powie NIE
    PAMIETAM,
    to pozostaje pytanie.

    NA JAKIEJ PODSTAWIE policja czyni go obwinionym.

    > Leszek

    Boguslaw