  • Data: 2002-04-04 13:11:13
    Temat: Re: Foto-radar.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" [...]

    > A kto tak twierdzi?
    > Jak pojedziesz autem nie majac prawa jazdy(bo zapomniales wziac z
    > domu) to nie przyjmiesz mandatu od policjanta twierdzac ze zaden
    > artykul nie mowi ze mozna karac za zapomnienie?

    Jest artykul 38 ktory mowi o obowiazku posiadania przy sobie uprawnien do
    kierowania pojazdem, Sprawa prosta nie mam, placa za "niemanie".

    podsumowujac..
    Powinno wg mnie byc tak:

    Policja wysyla wlascicielowi mandat, ten przyjmuje, badz nie.
    Jesli nie przyjmuje twierdzac ze nie kierowal,
    "organ" wzywa go do wskazania kto uzywal pojazd w oznaczonym czasie.

    i jesli nie wskaze wystawia mandat za "niewskazanie".

    jesli nie przyjmuje mandatu, dopiero do sadu
    w zwiazku z odmowa przyjecia mandatu za niewskazanie.

    Boguslaw