  • 1. Data: 2004-09-27 14:11:11
    Temat: Firmy windykacyjne - KRUK - nowe zagrania
    Od: "Radek" <radek(@mapla).list.pl>

    Witam

    Byl ten temat wiele razy, ale wtrace i ja swoje trzy grosze.
    Wynajmuje mieszaknie , do poprzednich wynajmujacych ciagle przychodzi
    korespondencja z Kruka i Presco, a ze nie do mnie wiec wrzucam do skrytki
    "zwrot" i znow przychodzi i tak w kolko. Dzis zagladam do skrytki a tam
    pocztowka z krajobrazem gorskim - Tatry, a na drugiej stronie adres
    poprzedniego najemcy, pieczec Wroclaw 2, i napis "Prosze o pilny kontakt
    tel. 0-71 / 7902104" i na dole szesciocyfrowy numerek.
    Wiec wylaczylem w komorce wysylanie moje numeru i zadzwonilem z ciekawosci ,
    oczywiscie odezwal sie Kruk i rozlaczylem sie bez slowa.
    i tak: 1. od kiedy to Wroclaw lezy w Tatrach ? 2. Od kiedy to na pocztowce z
    gor zamiast pozdrowien wysyla sie anonimowa prosbe o kontakt ? 3. Niezly
    chwyt psychologiczny - ale do czego jeszcze posuna sie firmy windykacyjne
    zeby tylko zmusic kogos do zaplaty (bardzo czesto przedawniownionych)
    zobowiazan ?

    Radek.

  • 2. Data: 2004-09-27 14:14:46
    Temat: Re: Firmy windykacyjne - KRUK - nowe zagrania
    Od: "567.07.07" <n...@s...com>

    Radek napisał(a):

    [...]

    dawno stosowany :)
    dodatkowo jeszcze, na kopercie - tudzież kartce pocztowej,
    widnieje od czasu do czasu czerwony napis "Pilne". :)

    R,
    --

    Ęmail: http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/ctw
    MyGG: 567.07.07

  • 3. Data: 2004-09-27 15:25:42
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > chwyt psychologiczny - ale do czego jeszcze posuna sie firmy windykacyjne
    > zeby tylko zmusic kogos do zaplaty (bardzo czesto przedawniownionych)

    Jakbyście Ty i Tobie podobni mieli w sobie choć gram uczciwości to nie
    musiałyby sie posuwać do niczego, co więcej - nie miałyby racji bytu.

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2004-09-27 16:27:45
    Od: "Radek" <radek(@mapla).list.pl>

    > Jakbyście Ty i Tobie podobni mieli w sobie choć gram uczciwości to nie
    > musiałyby sie posuwać do niczego, co więcej - nie miałyby racji bytu.

    Przeczytaj posta dokladnie, do byla poczta do poprzedniego lokatora - nie do
    mnie, nie mnie scigaja, wiec nie obrazaj mnie nieslusznie ??

    Radek.

  • 5. Data: 2004-09-27 16:35:45
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Radek wrote:
    > Przeczytaj posta dokladnie, do byla poczta do poprzedniego lokatora - nie do
    > mnie, nie mnie scigaja, wiec nie obrazaj mnie nieslusznie ??

    Olo wie lepiej...

    KG

  • 6. Data: 2004-09-27 16:42:21
    Od: "Radek" <radek(@mapla).list.pl>

    > Olo wie lepiej...

    co wie lepiej ? o czym i o kim ja pisze ?

    Radek.

  • 7. Data: 2004-09-27 16:58:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Radek wrote:

    > Przeczytaj posta dokladnie, do byla poczta do poprzedniego lokatora - nie do
    > mnie, nie mnie scigaja, wiec nie obrazaj mnie nieslusznie ??

    Nie przejmuj się. Oluś to grupowy głupek-kanar.

    Dla niego każdy, od kogo ktoś domaga się pieniędzy, jest winien.
    Oczywiście z wyjątkiem jego samego.

  • 8. Data: 2004-09-27 18:07:04
    Od: "Radek" <radek(@mapla).list.pl>

    > Nie przejmuj się. Oluś to grupowy głupek-kanar.
    >
    > Dla niego każdy, od kogo ktoś domaga się pieniędzy, jest winien.
    > Oczywiście z wyjątkiem jego samego.

    Rozumiem, dzieki za info.

    Radek.

  • 9. Data: 2004-09-28 05:30:48
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    wiadomości

    > Nie przejmuj się. Oluś to grupowy głupek-kanar.

    Oluś - pracownik firmy windykacyjnej pionu zadłużeń działu należności
    trudnych sekcji korespondencyjnej?:-))) Heh podobają mi się nazwy tych
    pionów, działów i sekcji w firmach windykacyjnych:-)))

    Pozdrawiam,
    MiC NiE ZaDłUżOnY

  • 10. Data: 2004-09-28 08:08:46
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 27 wrz o godzinie 18:42, na pl.soc.prawo, Radek napisał(a):

    > co wie lepiej ?

    Ano to że wie iż za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej
    należy skazywać na co najmniej banicję jak nie karę śmierci - ale to że TV
    publiczna wyświetla programy w których widoczne są co najmniej wykroczenia
    /jak nie przestępstwa nawet/ - to Olo nie widzi w tym niczego nagannego.

    Olo to taki typ - on chce być bogiem i móc niemal wszystko, ale nikt inny
    nie ma do niczego prawa, że każdy jest złodziejem, przestępcą. Ot tak
    został wychowany, i dalej to kultywuje ten nasz Olo.

    Nie przejmuj się nim - najlepiej wrzuć go do KFa ;)

    --
    Herbi
    28-09-2004 10:08:43