  • 11. Data: 2004-09-29 09:32:28
    Temat: Re: Firmy windykacyjne - KRUK - nowe zagrania
    Od: hukataki <h...@N...pl>

    Mnie przez 3 lata scigał KRUK za dług w Banku Śląskim,
    nie zapłaciłem ani grosza KRUKOWI,
    niedawno przyszlo pismo z sadu, ze sprawa jest przedawniona. Po prostu na
    umowie z bankiem podpisalem sie ze bank moze wystawic bankowy tytuł
    egzekucyjny do 26.05.2003. A bank wystawił tytuł po tej dacie.
    Sąd sprawę umorzył.
    Mam przy okazji pytanie - czy nadal jestem w rejestrze dłużników skoro sąd
    oddalił sprawę?????

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2004-09-29 15:04:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    hukataki wrote:
    > Mam przy okazji pytanie - czy nadal jestem w rejestrze dłużników skoro sąd
    > oddalił sprawę?????

    pewnie tak...

    KG