  • 1. Data: 2004-09-27 12:57:54
    Temat: najemca a abonament RTV
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    Czy najemca mieszkania, które wynajmuje legalnie na podstawie pisemnej umowy
    ale jest gdzie indziej zameldowany ( u rodziców , którzy płacą abonament),
    płaci abonament RTV czy właściciel mieszkania ?
    pozdrawiam
    dwaKa

  • 2. Data: 2004-09-27 16:09:14
    Temat: Re: najemca a abonament RTV
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cj9253$538$1@shodan.interia.pl>, dwaka wrote:
> [...]
    > ale jest gdzie indziej zameldowany ( u rodziców , którzy płacą abonament),
    > płaci abonament RTV czy właściciel mieszkania ?

    Myślę, że płaci posiadacz odbiornika.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-09-27 16:42:29
    Od: leon <L...@i...pl>

    dwaka wrote:

    > Czy najemca mieszkania, które wynajmuje legalnie na podstawie pisemnej
    > umowy ale jest gdzie indziej zameldowany ( u rodziców , którzy płacą
    > abonament), płaci abonament RTV czy właściciel mieszkania ?

    Osobiscie sie mi wydaje ze placi sosoba na ktora odbiornik jest
    zarejestrowany. A jezeli w umowie najmu nie ma punktu zobowiazujacego was
    do oplat coz to placi wlasciciel. Nie jestem pewnien czy wlasciciel nie
    zechce tego ujac w oplatach jako media - jednakze te sa z regoly placone na
    podstawie licznikow. Coz moge sie mylic

    leon