  • Data: 2009-03-29 16:34:16
    Temat: Re: Firma zawiesila wyplate zatwierdzonych premii
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba jednak nie czytales tego co pisalem. To nie byly plotki tylko
    > oficjalne info o tym ze nagroduy (i w jakiej wystokosci kazdemu) zostana
    > wyplacone do konca marca, wraz z pensja za marzec.
    >
    > Pensja za marzec mojej zonie juz przyszla, nagroda nie.

    nigdzie wczesniej nie pisales, ze kazdy dostal spersonalizowanego maila z
    informacja o nagrodzie.

    Wiesz nowoczsnosc nowoczesnoscia ale decyzje prezes zarzadu podejmuje w
    odpowiedniej formie wiec ja moglbym dyskutowac czy forma byla zachowana a i
    czy tresc byla napewno przez wszystkich zrozumiala tak samo

    Icek