    From: Andrzej <a...@p...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma zawiesila wyplate zatwierdzonych premii
    Date: Sun, 29 Mar 2009 16:55:59 +0200

    Użytkownik Daniel napisał:

    > Zawieszone? Wiec może odsunięte w czasie?

    > Ja bym się natychmiast ogromnie zwolnił :-)

    > Jasne, trzeba walczyć. Jak firma potem zbankrutuje to jeszcze można się
    > załapać na zasiłek dla bezrobotnych. Fajna sprawa.
    >
    > D.

    albo prezes jest dupa ze tak to wszystko rozegrał albo dostał rozkaz z
    centrali, żeby kasy nie puszczać. nie ma co teraz ludzi winić że się
    domagają tego, co im ktoś obiecał.
    to co zrobiła firma jest bardzo nie fair wobec pracowników i nie chodzi
    o to, ze ktos cos kupił na konto premii, czy ze pracownicy chca rozwalić
    firme domagając sie premii. nie wierzycie chyba ze wypłata premii moze
    zachwiać płynnością firmy? gdyby tak było, to powstaje pytanie jak
    zarzad planuje wydatki? nie wiedział w grudniu o kryzysie? mógł 10 razy
    policzyć wszystko a dopiero potem rozpowidać pracownikom o nagrodzie.