  • Data: 2009-03-26 12:38:43
    Temat: Re: Firma zawiesila wyplate zatwierdzonych premii
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Zależy.
    > Jeśli rzeczywiście dołek załapali, to jest w porządku.

    Moralnie być może tak, ale dla twórcy wątku istotne jest chyba co innego.

    Odpowiadając zatem na pytanie początkowe. Jeżeli premia jest
    przewidziana w regulaminie i zostały spełnione przewidziane regulaminem
    premiowania warunki nabycia premii, to podlega ona ochronie takiej samej
    jak należne wynagrodzenie za pracę. Innymi słowy Zarząd nie może jej nie
    wypłacić, a jeśli tego nie zrobi, to pracownicy mają roszczenie o
    wypłatę należnej premii. Do wygrania przed sądem pracy na jednej rozprawie.

    Zupełnie inną sprawą jest to, czy następnie nie straci się tej pracy,
    ale o to wątkotwórca nie pytał.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl