    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Date: Wed, 04 Jun 2008 12:40:23 +0200

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Spojrz na swoj podpis, faktura wystawiona jest wierzytelnosc. I mozna
    > ja sprzedac. I potem trzeba bedzie udowadniac ze faktury sa wyssane z
    > palca.

    Tylko że tutaj nikt od nikogo nie chce pieniędzy, bo nie są to
    faktury na kredyt (a przynajmniej autor nic na ten temat nie pisze).
    Problemem jest to, że są wykorzystywane jego dane osobowe (skarga do
    Giodo jest bezzasadna, bo to firma), oraz zapychana jego skrzynka
    mailowa. Swoją drogą dziwię się, dlaczego sklep - pomimo reakcji klienta
    - nic z tym nie robi. Jednak nie jest to problem karny, tylko raczej
    wynikający z bałaganu panującego w tym sklepie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz