  • Data: 2019-08-08 09:31:16
    Temat: Re: Fałszywe dane, prawdziwy komornik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2019 o 09:05, Liwiusz pisze:

    > W sensie, że jak będę komuś coś winien, ktoś mnie pozwie, ja się nie
    > odwołam, a po prawomocnym wyroku będę żądał jego unieważnienia na
    > podstawie RODO?

    Jakby Ciebie pozwali, to co innego. Ale oni pozwali osobę o tych danych
    personalnych, tylko zamieszkałą w Sosnowcu. I tu OK! Na tamtą osobę
    zapadł wyrok.

    Opisany przeze mnei wybieg zawsze sugeruję osobom, które przychodzą z
    problemem posłużenia sie ich danymi osobowymi do czegoś tam - ale fakt,
    że przed wyrokami.

    > Za taką linię obrony powinieneś Nobla dostać :)

    To nie jest żadna linia obrony. To stwierdzenie oczywistych faktów.

    > Tylko mi nie pisz, że przecież pozwana nic nie podpisywała, bo od
    > ustalenia, czy coś podpisała, czy nie, jest sąd, a ten na razie
    > stwierdził, że podpisała. Wzruszenie tego faktu następuje w drodze
    > zaskarżenia wyroku lub nakazu, a nie żądania wyrzucenia pozwu i
    > prawomocnego wyroku do kosza z uwagi na RODO lol lol :)

    Ależ ja nie przeczę, że osoba o tych danych zameldowana w Sosnowcu coś
    podpisała. SKoro sąd tak ustalił. Ale to nie jest ta sama osoba i tyle.