  • Data: 2019-08-08 09:05:54
    Temat: Re: Fałszywe dane, prawdziwy komornik
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nadal kwestia przetwarzania danych osobowych - bezprawnego. I moim
    > zdaniem tej płaszczyzny bym się trzymał. Zwrócić sie do sądu o usunięcie
    > numeru PESEL z wyroku w trybie korekty wyroku - to powinno najszybciej
    > pójść.

    W sensie, że jak będę komuś coś winien, ktoś mnie pozwie, ja się nie
    odwołam, a po prawomocnym wyroku będę żądał jego unieważnienia na
    podstawie RODO?

    Za taką linię obrony powinieneś Nobla dostać :)

    Tylko mi nie pisz, że przecież pozwana nic nie podpisywała, bo od
    ustalenia, czy coś podpisała, czy nie, jest sąd, a ten na razie
    stwierdził, że podpisała. Wzruszenie tego faktu następuje w drodze
    zaskarżenia wyroku lub nakazu, a nie żądania wyrzucenia pozwu i
    prawomocnego wyroku do kosza z uwagi na RODO lol lol :)

    --
    Liwiusz