    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Fałszywe dane, prawdziwy komornik
    Date: Wed, 07 Aug 2019 22:23:20 GMT

    On 2019-08-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaloze sie, ze przesadzasz :)

    No nie wiem :)

    > No coz, Sosnowiec ... w duzym wojewodztwie lezy, duzo tam ludzi
    > mieszka, ale przeciez nie pol kraju.

    Nie, no może nie pół, ale często wychodzi.

    > Tylko tutaj ... zwiazek z miastem zaden, mogli cokolwiek wpisac ?
    > Czy trzeba wiedziec, ze na tej poczcie takie numery przechodza ?

    No własnie tu zdaje się był też taki numer, że adres wskazywał na dom
    jednorodzinny, a nr mieszkania na 10. piętro. Pewnie się nie chciało
    listonoszowi wchodzić.

    > A tak swoja droga - jakby wytypowac jakis opuszczony, niezamieszkaly
    > dom, czy po prostu wiedziec, ze lokator wyjechal na kilka miesiecy ...
    > to co bedzie ?
    > Przesyłke dwukrotnie awizowaną uwaza sie za doręczoną ?

    Powinna pójść odpowiednia informacja zwrotna. Problem w tym, że jak
    idzie błędna to nikt zapewne nie ponosi za to odpowiedzialności więc
    mozna sobie awizować i skutecznie doręczac na nieistniejące adresy.

    --
    Marcin