  • Data: 2003-11-01 21:10:04
    Temat: Re: Fałszerstwo dokumentów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A któryż to z SzKolegów zwykł krucjatę prowadzić
    > przeciwko definiowaniu wszystkiego?

    Nie przypominam sobie takiej krucjaty, choć jestem przeciwnikiem bzdurnych
    definicji w ustawach. Ale tutaj akurat by się przydała, bo pojęcie "znaku
    identyfikacyjnego" można różnie interpretować. Mnie przyszły następujące
    do głowy:

    - znak identyfikujący producenta (czyli logo);
    - znak identyfikujący zawartość opakowania (np. łatwopalne, wybuchowe);
    - znak identyfikujący materiał z którego wykonano produkt (np. loga
    rodzaju materiałów na butach);
    - znak identyfikujący jednostkowo przedmiot (np. nr VIN na tabliczce
    znamionowej)
    - znak identyfikujący dom (tabliczka z numerem)

    ale wcale nie jestem pewien, czy wszystkie wchodzą w dyspozycje art. 306
    kk.